måndag 26 november 2007

Rytmik i kyrkan!


Idag var jag och mina föräldrar i St Johanneskyrkan för att vara med på gudstjänsten tillsammans med rytmikbarnen. Jag och mamma går på babyrytmik en gång i veckan och då sjunger och dansar vi, det tycker både jag och mamma är jättekul. Först var det fika för alla föräldrar och släktingar som var med, men jag var så trött så jag sov i vagnen. När det var dags att öva inför gudstjänsten så vakna jag till. Mina kompisar Alicia, Tage och Astrid och min nästkusin Alwin var också med. När kyrkklockorna hade ringt så var det dags att göra entré. Vi flög in till låten Änglavingar och flög omkring framme vid altaret. Efter det fick vi sätta oss ner och då blev jag jättetrött och somnade.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ønskar att vi kunde sett dig i kyrkan sjunga og dansa og flyga runt som en liten ængel, det får vi gøra en annan gång. Du får læra din kusin sen hur man gør nær man ska gøra babyrytmik, det tycker han sækert ær kul:) Din mamma ser også ut att ha det trevligt, minst lika mycket som du, men hon har ju også alltid tyckt om att sjunga. Søta ær ni båda två!