lördag 4 juli 2009

Lördagkväll!










Ikväll hade pappa bokat bord till oss på Dannys corner, det var sista dagen dom hade öppet innan semestern. Mormor, morfar och morbror ville också följa med, kul! Bara några timmar innan vi skulle dit ringde mormor och sa att moster, onkel och Oliver också ville följa med så vi fick bokat ett större bord. Alla vuxna åt plankor medan jag och Oliver fick spagetti och köttfärssås. Jag åt ganska bra men Oliver var inte riktigt på humör, så när onkel Jacob ätit upp sin mat gick dom iväg till lekplatsen. När alla vi andra ätit klart gick mamma, lillebror och pappa hem för att hämta vagn och badkläder eftersom vi skulle följa med hem till mormor och morfar. Under tiden gick jag med resten av gänget till lekplatsen så att jag också fick leka lite. Hemma hos mormor och morfar busade jag och Oliver som vanligt och sen badade vi också med våra pappor. Det var så skönt, 29 grader i vattnet! Synd om mamma som inte får bada, det är tydligen inte så bra att göra det när man nyss fött barn. Lillebror var kinkig hela kvällen och låg mest hos mamma och åt. Vi gick hem vid halv tio och då blev det välling och sängen för min del. Imorgon blir det nog lek med Oliver igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser riktgt skönt ut med ett dopp i poolen!

Lindha

Unknown sa...

Hej fætter, det var jætteroligt att leka med dig igen, synd att vi inte kan gøra det oftare. Och ja visst var det skønt att bada i poolen! har vi tur kan vi gøra det igen under sommaren. Nær ni kommer hem från resan till Umeå får vi træffas igen, då kanske ni kan komma hit och besøka oss igen. Så kan vi ju busa i min trædgård! Tack før all lek med glass och madrasser:) kramar Oliver

Jossan sa...

Jag vill också ha en pool nära till hands :) Ser så underbart ut =)