lördag 11 juli 2009

Emilis kalas!

Klädd i kalaskläder
Pappa och Melker
Jonas, Melvin och Emili
Melvin och Melker är nöjda efter blöjbyte

Idag var vi bjudna till Emili (eller egentligen till Emilis föräldrars hus) för att fira hennes 28-års dag. Vi bjöds på smörgåstårta och rulltårta och lite andra kakor. Jättegott tyckte både mamma och pappa, jag däremot åt en vanlig smörgås med mycket smör som vanligt. Pappa gick en runda med mig vid 16-tiden och då somnade jag gott i vagnen. Kanske lite väl sent men det är ju semester nu och då blir det lite mer fria tider. Melker sov större delen av tiden vi var där, med undantag för intag av lite mat. Mamma väckte mig precis innan vi skulle gå hem och då fick jag en glasspinne av Emilis mamma. Mums!

Tack för ett trevligt kalas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Emili!

Kul att se bilder på er och barnen!

Lindha