måndag 27 juli 2009

Bildkavalkad: Umeå

Melker
Jag äter macka med mycket smör (blev MÅNGA mackor under vistelsen)
Pappa och jag leker med leksakerna som fanns hemma hos farmor
Jag hjälper farmor att vattna buskarna
"Studsa bollen" var nog det jag sa och gjorde mest när vi var ute och lekte
Pappa och jag jagar bollen
Nya skorna
Hemma hos Felix, Mattias och Veronika
På äventyrslekparken
Klättrar upp med hjälp av repet
Fikapaus
Söta Felix
Mmm kanelbulle!
Jag klättrar högt..
i denna jättehöga pyramid!
Farmor läste tillsammans med mig
Det regnade en hel del i Umeå
Vi hade lite fika med pappas mostrar & co, mamma gjorde tårta som jag hjälpte till att dekorera. Tack så mycket för kläderna och traktorn!
Melker övar på att slå på blomman
Jag badade ett par gånger, både med pappa och med farmor
Melker har börjat le mot oss
Stör inte, jag äter kanelbulle!
Man kan ha roligt med rörisolering..
..som ni kan se på mitt minspel!
Jag "målade" ute på altanen
På promenad när solen tittade fram
Så här kan man också åka vagn
Vi hittade en wiiiiiii (rutschkana)
Flyger flygplan på Arlanda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maja har oxå börjat le...hon ler med hela ansiktet, så söt!! :) Hoppas ni hade det superbra i Norr, trots regnet..men va lugn här har det oxå REGNAT :( Kram Jenny

Anonym sa...

ni verkar har haft det helt underbart!!!! längtar tills melkers dop så jag får se er igen!!! massa pussar från faster