söndag 5 september 2010

Lite firande idag också..!

Finaste 3-åringen!
Melker är nyfiken på mitt paket
Duplo!
Hampus ville också kalasa idag
Superfin tårta
Alla sjöng för mig och sen fick jag blåsa ut ljuset
Gott med tårta!
Lucas skrattar när Melker går förbi
Kusin Lucas i närbild

Mormor jobbade igår så idag blev det firande med henne, morfar och Hampus. Mia och Lucas var också redo för lite kalas men Oliver låg och sov. Jag fick ett stort paket, i det fanns det Duplo. Och så fick jag ett fint kort och pengar. Tack så mycket!! Mamma och pappa hade beställt en tårta till idag med McQueen på, den smakade supergott! Jag tycker mest om marsipanen så jag tiggde lite från både mamma och Melker. Matilda kom också förbi en sväng, hon åt lite tårta och sen busade vi. Imorgon åker hon på semester så vi önskar henne en härlig resa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du måste vara trött nu efter allt födelsedagsfirande och lek och bus med kompisarna.
Vilken fin tårta du fick med Blixten på. Såg riktigt god ut.

Hoppas du får en bra vecka på dagis nu när både mamma och pappa ska iväg och jobba.
KRAM till dig och hela familjen.
//Anneli