torsdag 10 juni 2010

Vilmers tid på "lilla avdelningen"

Första fotot på inskolningsdagen, feb 2009

Pulkaåkning februari 2009
Snuttefilten i högsta hugg
Mellis på gården mars 2009
Äggmålning 2009
Liten utflykt bakom dagis, maj 2009
Kul att leka på annan lekplats, juni 2009
Planterar solrosfrö
En hejare på att stryka!
Mmm mums!
Dansar med Emily
Vilmer fyller 2 år
Fick boken "Ingrid vill bada" i present. Är fortfarande hans favoritbok!
Bus!
Ringer till pappa på jobb
Skönt att bada
Julpyssel - värmeljushållare som mamma fick
Julfest 2009
Januari 2010
Tycker om att sopa
Föräldrarfika mars 2010
Duktig kille!
Gör en påsktavla 2010
Vilmer och Svea
Full koncentration
Favoritsysselsättningen utomhus - måla med vatten och sand
Tittar och lyssnar koncentrerat på sagostunden
Utflykt till badkolonin i Lill-Olas maj 2010
Grillkväll maj 2010

Idag var sista dagen för mig på lilla avdelningen. Nu håller jag ett långt sommarlov och när jag börjar igen i mitten av augusti så är det stora avdelningen jag ska gå på. Melker har fått plats på lilla avdelningen, precis som Melvin också har. Kul med två små pluttar som jag kan visa massa en bus för. Mina fröknar fick presenter av mig idag, hoppas dom tyckte om dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade vilmer guuuud vad jag saknar dig!!!! Tänk att du är så stor att du ska börja på stora avdelningen,tiden går så himla fort. Längtar tills vi ses, de ska bli så ofatligt mysigt att få rå om er lite igen. Ni är mina ögonstenar du och melker, men det vet du nog redan =) Du kanske kan hälsa mamma å pappa att jag ska förbi på jobbet onsdag eftermiddag och få schema om allt går som det ska! Sköt om dig underbara vilmer och hälsa dom andra! pussar i mängder /faster

Anonym sa...

vilken fin summering med fina bilder!
kramar Emili