fredag 4 juni 2010

En dag hos kusinerna

Min favoritleksak för dagen. Lekte knappt med något annat utomhus.
Oliver har en cykel utan trampor, bra att träna sin balans med.
Melker ville helst klättra upp för rutschkanan men det får han ju inte göra.. Jacob hjälper honom att åka på rätt sätt.
Mysig lunch i skuggan. Riktigt varmt har det varit idag!
Moster och fina Lucas
Melker tycker om mackor
Oliver hade en STOR bilbana där inne som var riktigt häftig. Bilarna körde runt av sig själv och Melker försökte hela tiden ta dom. Mindre kul för oss andra..
Lucas fick presenter av oss och av Emili, Jonas & Melvin och Rosa & Kent som vi hade med.
Lucas kollar in vad jag gör :)
Fina familjen samlad!

Tack för en supermysig dag! Ses snart igen!

Puss & Kram Vilmer

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder på er alla, och lille Lucas är ju bara för söt! roligt att ni fått ännu en liten kusin att leka med!

Jag längtar så mycket efter er pojkar och era goa föräldrar, men snart är ni här igen. knappt en månad kvar sen så ses vi, jag kan knappt vänta. ska bli så fantastiskt att få rå om er alla igen! Det verkar som jag kan få lite sommar jobb på min praktikplats och solen skiner ni ska komma hit och vi ska upp till norr 1 till 1 ½ vecka så min sommar kan nog inte bli så mycket bättre än så här!
Hur går det med din bula Vilmer? har den sjunkigt ner? otäckt när man inte vet hur den har uppkommit men huvudsaken är att du inte mår dåligt och har ont!
massa pussar å kramar till er mina underbara syskonbarn