tisdag 15 juni 2010

Helgen!

Mamma och Lucas
Hampus sprang broloppet, 21 km, i lördags. Superduktig!
Slappar i soffan hos mormor och morfar

I fredags morse åkte pappa iväg på övning med Hemvärnet. Jag vet inte vad det är för något men pappa sa att han skulle jobba i skogen hela helgen. Mamma, Melker och jag hade en mysig förmiddag och sen gick vi hem till mormor och morfar. Oliver, moster, Jacob och lilla Lucas var där på besök och skulle stanna hela helgen. Perfekt! Framåt eftermiddagen blev jag trött så mormor, morfar och jag vilade ihop. Så skönt! På kvällen var vi på studentfest hos mammas kusin Jens. Jag och Oliver hade jättekul ihop, vi sprang runt och busade bland borden. När vi gick hem halv tio så sov Melker redan i vagnen och innan vi kom hem hade jag också somnat. På lördagen var vi hemma hos mormor och morfar igen. Melker hänger med mer och mer när jag och Oliver busar. Vi leker med ballonger och bilar ihop. Lilla Lucas antingen sover eller äter, men han är så söt!

I söndags var jag och Melker bjudna på kalas hos Alicia som fyllt 3 år. Melker somnade på vägen dit och sov halva kalaset. Men han vaknade och fick korv med bröd och tårta. Vi lekte med Alicias leksaker och föräldrarna hade också trevligt. Tack för att vi fick komma!

Inga kommentarer: