fredag 26 mars 2010

Pärlor och påskpynt!







Superskönt väder ute idag igen! Efter städning och tvätt här hemma tog vi på oss och gick en runda på stan. Jag och Melker fick varsin ny vårmössa och sen köpte vi mjukglass! När glassen var uppäten gick vi in i den nya leksaksaffären nere i stan, där fanns såååå mycket fina saker. Nä vi skulle gå sa mamma att jag skulle få pärlor och en pärlplatta. Jag blev jätteglad!

Mamma köpte lite blommor idag och så fick påsktuppen komma fram ur gömmorna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina kort på dig vilmer, du är så vacker!!!! å vad snäll mammma var som köpte så fina pärlplattor till dig, det är ju så roligt att lägga! nää, nu ska jag ta och hoppa i säng jag ska jobba i stan i morgon och dela ut tulpaner till alla som handlar för 500kr så det blir nog skoj bara det inte regnar! ha en super mysig helg vilmer och hälsa till lillebror, mamma och pappa! massa pussar från faster