torsdag 18 mars 2010

Drop-in på dagis



Idag hade min avdelning på dagis drop-in på eftermiddagen. Alla föräldrar och syskon fick komma in och äta kakor och dricka saft eller kaffe. Mamma, mormor och Melker kom och jag blev jätteglad att se allihopa! Tidigare på dagen hade jag och två andra barn fått följa med fröken till Kvantum för att handla kakorna som vi bjöd på. När vi fikade åt alla med god aptit men jag och Emily smaskade på bäst och åt hur mycket pepparkakor och kanellängdsbitar som helst, mumsigt var det. Mamma tittade i min pärm och såg mina fina teckningar jag gjort och foto som fröknarna tagit på mig. När vi gick hem somnade jag i vagnen och sov 3 timmar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer och Melker!

Låter som ni hade en kul dag i går med drop-in på dagis också fika, mm..gott.
Inte konstigt att du blev trött sen Vilmer.

Nu får ni ha en mysig helg med mamma och pappa. Passa på att busa lite också.
STOR KRAM till hela familjen
hm.."tant" Anneli