fredag 27 augusti 2010

Inskolningen...

Inskolningen för Melker går sådär. Han tycker inte om att vara på förskolan utan mamma. Vill inte leka, inte äta frukt, inte åka vagn.. vill bara bäras hela tiden med napp och snuttefilt. Förra veckan och denna veckan har gått jättebra, när jag (mamma) har varit med. Han har lekt och varit med på det mesta. Men igår och idag skulle jag lämna honom där en timme, men det gick som sagt så där. Tur att vi har en extra vecka innan allvaret börjar så han får vänja sig lite mer..
Vilmer älskar att vara på förskolan. Han bryr sig inte om att jag lämnar honom, han går till och med in själv från gården till sin avdelning. Jag fick inte följa med honom in idag. Det känns i alla fall jättebra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer och Melkers mamma :)
Du ska se att det kommer bli hur bra som helst. Snart springer han runt med sina kompisar och leker, skrattar och busar.

Hoppas ni haft en mysig helg i solen. Blev faktiskt tårta för min del i fredags, riktigt god sådan, en blå. Och vet du vad Vilmer, man blev lite så blå om tungan som du blev av den där glassen du vet :0)

Ha en bra dag
KRAM anneli