måndag 16 augusti 2010

Förskolan är kul!

Det gick jättebra idag, första dagen på förskolan. Jag gick in direkt med mamma och hittade den stora träbilen (som Vilmer också hittade första dagen han var där), den är rolig att sitta och köra i. Jag lekte med alla olika bilar som finns på avdelningen och bollar också. Ibland blev jag av med mamma och då blev jag lite ledsen, men efter ett snabbt besök hos henne sprang jag iväg igen. Imorgon ska vi komma tidigare för att vara med på frukt-och sångstunden. Ska bli spännande! Vilmer var med oss en liten stund först, innan han ville gå in på stora avdelningen för att "vara ifred". Han tyckte att vi småpluttar förstörde för honom när han lekte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, vad kul att du gillade förskolan Melker. Massor av bilar och andra leksaker, kan ju inte blir bättre :)
Hoppas frukt och sångstunden blev bra. Vilka sånger sjöng ni?

Dags att hoppas i regnbyxorna och stövlarna och bege sig ut för att hoppa i vattenpölarna.
KRAM till dig och hela familjen