söndag 23 maj 2010

Trädgårdsarbete och lek med avslutande grillning!

Jag ville göra som mamma och pappa
Melker nyvaken efter två timmars sovande i vagnen
Jag har plockat blommor. Perfekt enligt mamma, hon vill inte ha dom gula rackarna på gräsmattan!
Melker leker tittut som vanligt
Finaste gossarna
Smile
Vi rensade bort halvmeter höga maskrosor och annat ogräs och lade på plattor i stället
Vagnen kan man också leka med
Trädgårdsmästaren tar hand om vattning av "nya" gräsmattan..

som har tagit sig ganska bra. Har köpt mer frö så det blir nog en omgång till och sen kanske lite gödsel?

Klätternissen nr 1
Det går inte alltid som han tänkt sig..
Mormor och morfar kom på grillning på kvällen
Morfar njuter i solen
Supergod mat och till efterrätt blev det princessstubbe som Vilmer valt ut

Tack för en mysig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH¨, Vilmer vad roligt det var att prata med dig idag, som jag längtar efter er. men jag ser juh att ni haft några kanon dagar i "lilla huset" precis som du sa =) längtar tills vi kan komma på besök och få se ert nya palats, och jag kan berätta att vi e super avis på er som har ert alldeles egna lilla hus det vill vi oxå ha men det kommer i framtiden får vi hoppas =) längtar massa efter er i alla fall! ge familjen en stor kram från mig! massa pussar från faster

Anonym sa...

Vilka händiga killar ni är...
vattnar, räfsar, ja helt enkelt hjälper mamma och pappa med en massa. Kör traktor i trädgården också.
Och jättemysigt har ni haft det.

Jag kan också hjälpa till någon dag om ni vill :0)
Hoppas vi ses snart
KRAM Anneli