torsdag 1 april 2010

Fika fika fika..


I förmiddags var det fint väder, sol men lite väl blåsigt. Jag och mamma mötte upp Emili och Melvin för promenad och lunch. Vi satt ute, i någorlunda lä och med solen i ansiktet. Efter att vi hämtat upp Vilmer på dagis gick vi hem till mormor för att hämta henne och ta oss ner i stan. Den korta stund det tog för mormor att ta på sig jacka och skor hann himlen bli grå. Det började blåsa mer och mer och när vi var i stan började det regna. En hel del faktiskt så det blev en tur in på Espresso House. Passade bra eftersom jag ändå skulle få lite mellanmål. Vilmer sov gott och jag charmade alla som kom in genom dörren. Mitt leende är inte att leka med nu för tiden. Skrattar stort och visar stolt upp alla mina sex tänder!

//Melker

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad påsk önskar majvägen umeå