torsdag 10 februari 2011

Seg vecka..

Hela denna veckan har varit seg.. alla är trötta här hemma. Vi barn sover oroligt på nätterna vilket resulterar i både griniga barn och griniga föräldrar. Ge oss sol och energi!! Mamma hade planerat att jobba halva dagar denna veckan eftersom hon har några semesterdagar kvar att plocka ut. Men tyvärr är det många som är sjuka på jobb och snäll som mamma är så jobbar hon som vanligt.

Imorgon tar vi helg, som vanligt när mamma och pappa jobbar kvällsskift. Ska bli skönt att bara ta det lugnt. Vi har planerat in en fikaträff med Malin, Alicia och lillebror Charlie, ska bli spännande att se honom. Han är bara 3 veckor gammal. På lördag kommer Anneli på middag, längesen vi träffade henne så det ska bli kul! Massa bus hoppas vi på! Och så ska vi hinna med att leka med Oliver och Lucas också i helgen.

Vad ska ni hitta på?

Kram Vilmer & Melker

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju vilat hela veckan eftersom jag har varit LITE förkyld så nu har jag krafter över till lite bus. Hoppas ni får sova gott på nätterna nu och snart kommer solen så får vi lite extra energi.
Ha en bra dag!
KRAM anneli

Anonym sa...

Hej på er!
Förstår att varit en jobbig tid, men som ni skriver så blir det bara bättre längre fram då solen värmer oss. Har följt med i tidningar och tv och sett vilket dåligt väder ni haft. Vi har det mycket kallt just nu. det var -23 gr i morse då Elisabeth åkte till sitt jobb. För Honey och mig mycket korta promenader. På lördag ska vi fira en 50 åring i övrigt blir det nog ganska lugn helg.
Hoppas ni får en fin helg med mycke bus.
Bamse kramar till er alla.
från Farfar

Emma sa...

Jag ska jobba hela helgen lång så att jag tjänar pengar så jag kan köpa massa presenter å skämmabort mina älskade syskonbarn =) sen så ska jag bara ta det lungt de få timmar jag är ledig, har ganska många mastodont pass nu förtin men he är ju bara bra! =)

Älskar å saknar er!
pussar från faster

Anonym sa...

Hej hej.
Verkar som ni får en härlig helg! Vi ska en tur till Malmö imorgon och hälsa på på pappas jobb, sen blir det middag med mammas kollega och hennes man som bor i Malmö. På lördag är det Mello och lek med kompisar som gäller. På söndag hoppas vi på en tripp till isbanan, men vi får se om resten av familjen är sugna på det...

Kramar från Emilia och Viola

Anonym sa...

Glömde ju skriva att vi önskar er en underbar helg, förstås :-)

Kram E o V