lördag 5 februari 2011

Lek och bus med Svea och Rut!

Ikväll kom Svea, Rut, Lotta och Tony till oss på middag. Det blev tacos men det fanns makaroner också till dom som ville ha.
Melker
Tur vi har ett bord som går att göra större så att alla får plats
Det blev lek och bus i mamma och pappas sovrum
Rut och Melker
Fina Svea och Vilmer tokar sig
och pussas lite <3>
Tre dj´s fixar med musiken
Sång, gitarrspel och dans - allt på samma gång
Kvällen avslutades med popcorn och salta pinnar

Tack för en supertrevlig kväll!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fest ni verkar ha haft! :)

Lindha

Emma sa...

Alltså jag blir så varm i hjärtat då jag ser era härliga bilder som ni busar å skrattar. och vilka underbara kort på Vilmer å Svea, vilket par!!! å fasters hjärta smälte totalt när jag såg puss kortet! Ni pojkar för gyller mitt liv och jag är så glad att er mamma å pappa ordnat med bloggen så att vi som är långt bort ändå får känna oss nära och delaktiga!
jag älskar er och saknar er så mycket! pussar från faster

Anonym sa...

Vilka härliga foton det blev :-)Ett stort tack ännu en gång för en supertrevlig kväll!!
Hoppas ni får en underbar helg Kram / Lotta m familj