måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Hoppas ni alla får massa pussar och kramar idag på denna kärleksdag!

Jag och mamma är hemma idag eftersom jag fått massa kliande utslag på hela kroppen, i två omgångar under helgen (nässelfeber). I natt var värst, jag har knappt sovit och kliat sönder mig på flera ställen på kroppen. Antagligen har där varit något i chokladen som jag inte tål (jag åt både i lördags och söndags) för prickarna dök upp ganska snabbt efter det. Mamma har ringt till bvc och rådfrågat och fick tips att ringa vårdcentralen för att få Tavegyl utskrivit till mig. Så i eftermiddag när läkaren ringt in recepten till apoteket så kan vi hämta ut det.

Hoppas ni har en fin dag!

Kram Vilmer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med klåda och utslag! Skönt att få lite medicin!
Hoppas ni får en mysig alla hjärtansdag ändå!
Kram Maria Astrid & Greta

Emma sa...

Fasters stora älskling tycker så synd om dig som fått massa kliande utslag, det är sååå jobbigt när det ska klia hela tiden å ont gör det oxå. Hoppas att ni fått hämtat ut medicinen nu och att allt känns mycket bättre! Tack för den fina raden på min blogg, det värmde i hjärtat! Nu hoppas jag att ni får en helt fantastisk alla hjärtans dag med massa kärlek gos å mys! Saknar er alla så otoligt mycket! kärlek i mängder till er! pussar från faster