onsdag 30 november 2011

Fortfarande hemma..

Igår kväll innan läggdags hade pojkarna ritstund


Vilmer hade bestämt sig för att rita tomten för att sedan ge bilden åt honom på julafton
Så här fin blev den!

Melker har också ritat fint, både på papper och på sin näsa

Det blev lite kuddkasning också innan det var dags att gå i säng

Vilmer råkade knäa sig själv på näsan och fick näsblod


Melker har fortfarande feber så det blir ytterliggare en hemmadag för honom. Vilmer vill gärna till sina kompisar på förskolan så han får vara där en stund imorgon.

1 kommentar:

Emma sa...

ÅH tråkigt för Melker att han ska ha feber men hoppas att han snabbt är på benen igen. jag såg ju vilka fina teckningar ni ritat och kan berätta att jag önskat mig av tomten 2 så fina teckningar av er som kan pryda mitt kylskåp <3 Sedan passar jag på och frågar mamma om hon har någon fin bild på melker som jag skulle kunna få? har några svartvita bilder på peter å Vilmer men ingen på Melker så har mamma någon bra bild får hon gärna skicka den så att hela familjen finns på bild! Hoppas att mammas halsfluss är bättre oxå?! krya på er!! bamse kraam från faster