tisdag 25 januari 2011

Inga sängar?

Det kan ju fråga sig när man ser denna bilden.. Vilmer säger ganska ofta att han vill ha en ny säng. Melker har sin spjälsäng men är inte glad för den. Varje kväll vi nattar Melker pekar han på Vilmers säng och menar att han ska sova där. Men där ligger ju Vilmer så det går inte. Igår flyttade jag ut Melkers säng från rummet och bäddade till honom på två madrasser och en massa kuddar så han inte skulle rulla ut på golvet. Men som vanligt vaknar han efter 2-4 timmar och ska inte sova själv. Istället vill han ligga hos mig, gärna med sitt ansikte på mitt och dra i mitt hår samtidigt.. inte speciellt skönt. Ikväll när jag nattade båda barnen samtidigt ville Vilmer också sova på madrassen på golvet. Får se hur länge dom ligger där ikväll..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...det ser skönt ut i alla fall. Klart Melker drömmer om en större säng nu, stor grabb som han är.
Hoppas dom fick en god natts sömn och du också såklart.
KRAM till er alla från mig.
//anneli

Annicka och Johan sa...

Ser ju riktigt mysigt.
Kram Annicka