torsdag 23 december 2010

God Jul!

God Jul!!
önskar
Vilmer & Melker

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej grabbar!
Hoppas ni har det jättemysigt hos farfar. Kanske ute och åker pulka, tar en promenad med hunden och skrattar och bara har det jättebra. Vet ni vad? Jag träffade tomten igår. Han kom till mitt jobb och jag fick julklapp. Men har inte öppnat än, ska man ju göra först på julafton, eller hur?

Nu ska jag ut och kasta massor av snöbollar och göra snöänglar.
Ge mamma och pappa en STOR kram från mig och önska dem en riktigt god jul.
JULKRAM Anneli

Vilmer & Melker sa...

God Jul till dig också Anneli! Hoppas julkortet kommit? Vi är inte ute så mycket, det är -20 till -25 grader om dagarna och Melker är febrig och hostig. Men mysigt har vi och kommer säkert ha en underbar julafton! Hälsa familjen! kram Michaela

Anonym sa...

Jo klart, STORT tack för julkortet, superfint. Fast det kan ju inte bli annat med två så stiliga grabbar.
Då får ni helt enkelt vara inne och leka istället eftersom det är så kallt.

Mysigt med julafton, massor av glada skratt, god mat och bara trevligt.
KRAM till er alla
//Anneli

Annicka och Johan sa...

God jul till er också killar(och mamma och pappa)
Hoppas ni har det bra! Ni är lite dåliga på att uppdatera er blogg:(
Kramar Annicka med familj

mormor Christine sa...

Hej älskade gossar! Jag sitter på jobb och ska snart hem och fira Jul med gammelmormor och lillebror Ronnie och Anne och Amelie! Saknar er jättemycket och det står julklappar och väntar på er när ni kommer hem! Ge mamma o pappa varsinn julkram från mig och morfar o Hampus.
GOD JUL!