onsdag 17 november 2010

På väg till dagis!

Oliver, moster och Melker på väg till dagis

Idag på förmiddagen gick vi hem till mormor och morfar (som båda jobbade) för att leka med Oliver innan vi skulle till dagis. Oliver ville gärna följa med och se vart vi går på dagis så han, moster och Lucas hängde med oss dit. Mamma gick in med Melker på hans avdelning och jag tog med mig moster och Oliver in på min avdelning. Lucas sov i vagnen. Oliver tyckte det var spännande att se alla mina kompisar och alla leksaker som jag brukar leka med. Moster tyckte också att det var kul att få se var jag håller hus om dagarna.

Oliver: Hoppas jag får följa med till ditt dagis en dag!

Kram Vilmer

1 kommentar:

Jessica sa...

Jo det går faktiskt bättre mellan Neo och Ronja nu. Ronja har kommit på att Neo är väldigt generös med att bjuda Ronja på godsaker, typ när han får en macka,såger han alltid ena korvbiten eller ost skiva till Ronja haha!!!!
Trevligt helg på er!!!!