lördag 13 november 2010

Brio Happy -07 säljes!



Vagnen med det skönaste gunget!

Vagnen används med mjuklift när bebisen är ca 0-6 månader, därefter tar man bort mjukliften och använder vagnen som en sittvagn. Mjukliften kan göras om till en åkpåse.


Färgen på vagnen är grå (nedersta bilden stämmer bäst överens).

Tillbehör:

* skötväska Brio

* regnskydd

* fotsack

Vi är mycket nöjda med vagnen och har inte haft några problem med den. Sufletten är lite solblekt. Vagnen är välanvänd men i fint skick!

Pris: 1300 kr

Hör av er om ni är intresserade eller om ni känner någon som är!

Vi har även ett Babybjörn skötbord till badkar med ljusblå skötbädd till salu, 400 kr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er mina älskade barnbarn!
Ska inte köpa någon barnvagn idag, men jag måste tala om att det var ett mycket härligt kort av er med slickepottarna. Julen kommer med stormsteg oj vad vi längtar efter er. Vi har nu full vinter med hala vägar och snö i terängen.
Idag har Elisabeth bakat struvor och kokat knäck som vi ska ha till jul när ni kommer,Jag försöker att få några mattor klara tll dess (väver för första gången på egen hand)
Hur är det med skadorna Melker har dom läkt? Du och Vilmer är säkert lika tåliga som eran far.
Ha det så bra kram farfar

Anonym sa...

Hej pojkar! jag håller med farfar jag ska inte häller köpa någon barnvagn fast om jag hade behöft en så hade jag slagit till direkt på eran super fina barnvagn å till de priset =) annars så längtar jag bara hem till Hällnäs ännu mer nu när man hör farfar berätta om julgodis å nya mattor det blir mys det =) massa pussar på er underbara pojkar! kraam från faster

Elin sa...

Finns fotsacken kvar??