torsdag 8 juli 2010

Farfar är här!

Och Elisabeth och Honey också så klart!

Farfar och Elisabeth har precis kommit till Landskrona

På väg till affären för att handla lite mat
"Husse kommer snart" säger jag till Honey som gnäller efter farfar
Gräver för fullt i sandlådan som pappa och farfar satt ihop idag och fyllde med sand


Så himla kul och mysigt att ha finbesök från norr! Vi har pratat, myst, lekt, grillat och bara haft det skönt dessa två dagar som vi umgåtts. Idag gick vi till leksakshuset, jag och Melker skulle få välja leksaker som vi skulle få av farfar och Elisabeth. Melker valde en traktor med släp som spelar musik och jag valde ett spel och en boll. Tur att jag valde en boll för senare i trädgården bet Honey sönder vår gamla boll! Honey är mysig och både jag och Melker har kastat boll åt henne. Hon tycker det är jättekul att få springa iväg och hämta den. Idag satte pappa och farfar ihop sandlådan som vi haft i förrådet ett tag och sen körde dom iväg och köpte sand. Så nu kan vi gräva en massa. Tack så mycket för allt idag!

//Vilmer

Inga kommentarer: