torsdag 22 juli 2010

Bad i stora poolen





Igår tog vi ett kvällsdopp i mormor och morfars pool, det var så skönt! Jag och Melker tyckte det var både lite läskigt och kul på samma gång. När vi badat klart gick vi ner till Slottsparken för att se om vi kunde hitta mormor och morfar. Det var allsång och jättemycket folk. Melker somnade i vagnen men jag höll mig vaken. Först träffade vi Malin och Alicia. Jag och Alicia sprang runt och busade ett tag och sen ringde mormor så då hittade vi vart dom satt. Vi mös på deras filt innan vi gick hemåt igen.

Imorse när jag vaknade hade jag feber.. inte kul alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

ah... tradigt med feber Vilmer.
Du får vila så mycket du kan så du blir frisk och kan busa vidare. MItt förslag för att få bort febern är att sätta sig i soffan, vila, kolla lite på Nalle Puh och kanske lite god fika.

Krya på dig
KRAM Anneli