fredag 26 februari 2010

Dåligt med uppdatering

Men det är för att det inte händer speciellt mycket här hemma. Melker har ögoninflammation precis som pappa. Melker har även tänder på gång så han har ont både i ögon och mun just nu, inte kul alls! Jag tycker att han skriker mest hela tiden.. Jag har varit på dagis tisdag till torsdag som vanligt. vi har varit jättelite barn så det har varit sammanslagning av min avdelning och den stora avdelningen. Nästan alla dagar har det bara varit jag och några stora flickor kvar när jag blivit hämtad. Vi har bl a ritat, lekt med Barbie och dansat. Jättekul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Låster som ni haft det riktigt roligt på dagis, dansat.... Du e ju så duktig på att dansa ju.

Du får hälsa till Melker och pappa från mig att de skall krya på sig.
Nu får du ha en riktigt mysig helg och bara busa, skratta och leka.

Jag ska hemoch vila lite i helgen, e ju trött nu eftersom man lär sig så mycket nytt på nya jobbet hela dagarna.

Kram till dig och hela familjen!
HM..tant Anneli