torsdag 18 februari 2010

Bus!







4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ni är för underbara mitt hjärta smälter varje gång jag ser er!!!! ni är två fantastiska söta goa prinsar!! nä, nu ska jag se lite på tv med magnus innan detär dax för mig att lägga mig, jag ska upp kl 03.50 ni morgon bitti ska åka till ullared med klassen =) så i morgon ska det shoppas hehe å på söndag åker jag till oslo för att jobba en vecka så det blir mycket åkande för mig i helgen! ha en trevlig helg, å hälsa mamma att hon ska krya på sig! kramar till hela er familj från faster

Anonym sa...

Fina bilder på kilarna! Ser fram emot att ses snart så att jag får se dem på riktigt också. :-)

Lindha

Anonym sa...

syskonbus! härliga bilder:)

hoppas vi alla snart blir friska så vi kan ses och busa!
kram Emili och Melvin

Anonym sa...

Hej!

Vill bara önska er en busig helg. Kanske blir det lite melodifestival elle OS för er del också?

Kram Anneli