lördag 16 oktober 2010

Tur till Helsingborg

I bussen på väg till Helsingborg
Tage och jag hand i hand

Idag åkte mamma och jag till Helsingborg för att gå på bio. Vi fick sällskap av Lindha och Tage som vi fikade med innan bion. Vi var lite blyga först men när vi ätit klart så släppte det. Vi tog på oss och gick ut och sprang av oss lite innan vi promenerade till biografen. Jag och Tage gick hand i hand. Vi skildes åt där inne eftersom Tage och Lindha skulle se en annan film. Mamma köpte popcorn, en tablettask och läsk innan vi gick in och satte oss. Hela bioupplevelsen var lite läskig tyckte jag, STOR tv och högt ljud. Men filmen var bra (Prinsessan Lillifee), lite läskig ibland men då satt jag i mammas knä. Vi tog bussen hem och då passade jag på att sova en kort stund. Vi hade inte med någon vagn och som tur var vaknade jag när mamma bar mig av bussen. Hade blivit tungt för henne att bära mig hela vägen hem.

Inga kommentarer: